Friday, June 5, 2015

Waar te beginnen?

Een blog over.... over wat?
Ik heb zoveel ideeën om over te schrijven.
Schrijven, dat is nou juist mijn probleem, want mijn grammatica laat te wensen over.
Op school was ik niet bepaald een ster in rekenen en schrijven. Ik was vaak bezig met knutseltjes en frutseltjes.
Gek genoeg waren de exacte vakken op de middelbare school wel meer mijn ding.
Maar ja, ''nuf said''!

Wat kan mij het ook schelen, dat ik zo nu en dan een letter verkeerd typ.
It's about the fun, zal ik maar zeggen.

Ik zal mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Miranda Reitsema-Nobel,  moeder van Ephraïm(1 jaar) en bijna 22 jaar getrouwd met Dave. Op mijn 39ste werd ik zwanger van Ephraïm. We hadden lang op ons kindje gewacht. Een groot wonder, dat we Ephraim mochten ontvangen! God komt alle eer toe!!
Hoe ik mijn blog vorm moet geven qua inhoud en onderwerpen, weet ik nog niet. Maar dat zal met de tijd wel duidelijk worden. Alles heeft een begin nodig, met een eerste stap. Just do it, zeg ik dan maar


Me...
 
 
 
 
 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Nou Miranda, tiepvout of niet... Mij heb je in elk geval nieuwsgierig gemaakt. Ik ben benieuwd wat er nog gaat komen (the best is yet to come, tenslotte😉) Ik heb je in elk geval in mijn bladwijzer/leeslijst staan!
    #yougogirl

    ReplyDelete