Thursday, June 11, 2015

What is in your hand?

In 2009 ben ik weer gaan naaien, na een hele lange tijd.
Er was een lange periode in mijn leven, dat ik daar geen tijd en ruimte voor had.
Roerige tijden van ups en downs. Helaas veel downs.....
Zal er niet teveel over uitweiden, maar het was een tijd van overleven.
Overleven in ieder opzicht.
Financieel, relationeel, emotioneel en lichamelijk.
We hadden meerdere eigen bedrijven/winkels, wat niet zo eindigde zoals we voor ogen hadden.
Mijn zelfvertrouwen was gedaald tot een dieptepunt. Ik voelde mij een super mislukkeling!
Op een dag dacht ik bij mezelf, ik kan niks. De enige vage vaardigheid die ik heb, is dat ik een beetje kan naaien met de naaimachine.

So I did!!  Ik ben begonnen met een simpel tasje te naaien, en nog een, en nog een.
Ik begon ze op internet te verkopen, en mensen kochten het. Van Amerika tot Japan.
In een paar jaar tijd had ik ruim 1300 tassen verkocht!!
Van de opbrengst, konden we leven en schulden afbetalen

God vroeg aan Mozes, Wat heb je daar in je hand? Een staf, antwoordde Mozes
Mozes leidde Gods volk uit Egypte met deze staf.
Wat heb jij in je hand?




De tassen hebben een  lange tijd op een laag pitje gestaan.
O.a. door de komst van ons Godswonder, onze zoon Ephraïm
Voor alles is een tijd.
Inmiddels is de website gesloten.

Ben nu gestart  met een nieuw avontuur ( o.a.tassen) en deze blog natuurlijk
I keep you posted!

No comments:

Post a Comment